woensdag 21 september 2011

Boer Karel Kookt!

Vandaag ben ik nog eens langsgeweest op mijn oude boerderij en ik moest toch weer een beetje wennen aan al die kinderen :-) (ik heb geleerd dat dit een lachend mannetje is, het lijkt er inderdaad een beetje op).  Maar opeens bedacht ik zo: al die kinderen moeten toch een lievelingsgerecht hebben? Misschien kan ik daar een kookboekje van maken, eentje met allemaal echt lekkere gerechten en geen recepten met spruitjes en witloof!  Nu nog een titel...

hebben jullie zo'n recept dat alleen je mama, papa, oma of opa... zo lekker klaar kan maken?   stuur het dan naar BoerKarel1800@gmail.com en dan probeer ik er een kookboekje van te maken.  stuur ineens een leuke foto/tekening van het gerechtje mee dan kan ik hiermee het boekje opfleuren.

groetjes!
Boer Karel

1 opmerking: